Χρειάζομαι βοήθεια για να επιλέξω ποιο επίπεδο της Αγγλικής γλώσσας είναι το κατάλληλο για εμένα.
Αν χρειάζεστε βοήθεια, καλέστε μας στο 210.7103500 και ένας εκπαιδευτικός σύμβουλος θα σας βοηθήσει να διαλέξετε τη μέθοδο που είναι καλύτερη για εσάς.
Πώς μπορώ να έχω περισσότερες πληροφορίες για τη μέθοδο που θέλω να αγοράσω;
Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, στείλτε μας email στο [email protected] ή καλέστε μας στο 210.7103500.
Έχω κάνει παραγγελία ηλεκτρονικού κωδικού για το μάθημα Business English και δεν έχω παραλάβει το username και το password μου.
Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, σας στέλνουμε τα στοιχεία (username και password) για την πρόσβαση σας στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα. Εάν δεν παραλάβατε αυτόματα τους κωδικούς σας, στείλτε μας email στο [email protected] με το ονοματεπώνυμο και την ηλεκτρονική διεύθυνση σας (email) για να σας τους εκδώσουμε εμείς, αφού πρώτα ελέγξετε μήπως το μήνυμα του συστήματος έχει παραδοθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας.
Αντιμετωπίζω τεχνικές δυσκολίες με την πρόσβαση μου στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.
Αν αντιμετωπίζετε οποιαδήποτε δυσκολία στείλτε μας email στο [email protected] και θα προσπαθήσουμε για την άμεση επίλυση του προβλήματος σας.
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Μπορείτε να πληρώσετε την αξία της μεθόδου είτε με χρεωστική κάρτα, πιστωτική κάρτα (ως 12 άτοκες δόσεις) ή PayPal –κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας–, είτε με αντικαταβολή κατά την παραλαβή της μεθόδου, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με μετρητά εφόσον παραλάβετε το προϊόν από την εταιρεία μας.
Στις τιμές των μεθόδων σας συμπεριλαμβάνετε ο ΦΠΑ;
Οι τιμές μας είναι τελικές και περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ.
Πώς μπορώ να δω από κοντά τη μέθοδο που με ενδιαφέρει;
Καλέστε μας στο 210.7103500 για να κλείσουμε ένα ραντεβού από Δευτέρα έως Παρασκευή (9πμ – 5μμ), στα γραφεία της εταιρείας μας: Λ.Μαραθώνος 23 και Μ.Μπότσαρη 2, στον Γέρακα Αττικής.
Έχω μια παλιά μέθοδο Linguaphone και θέλω να αντικαταστήσω ένα βιβλίο ή CD που έχει φθαρεί ή χαθεί. Γίνεται;
Στείλτε μας email στο [email protected] ή καλέστε μας στο 210.7103500 για να μας δώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες και να σας ενημερώσουμε εάν είναι εφικτή η αντικατάσταση τους και με ποιο κόστος.
Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας της Εξυπηρέτησης Πελατών;
Η Εξυπηρέτηση Πελατών λειτουργεί καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή 9π.μ. έως 5μ.μ. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210.7103500, ή στέλνοντάς μας email στο [email protected]
Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών της σειράς που αγόρασα;
Το κόστος των μεταφορικών για την Ελλάδα βαρύνει την εταιρεία μας, ενώ η αποστολή της μεθόδου θα γίνει εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημέρα της παραγγελίας σας.
Πώς θα κάνω την παραγγελία μου;
Εάν θέλετε να παραγγείλετε μια μέθοδο, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210.7103500 ή στείλτε μας email στο [email protected]. Σύντομα, θα μπορείτε να αγοράσετε τη μέθοδο που επιθυμείτε μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας.
Μπορώ να επιστρέψω τη μέθοδο που αγόρασα;
Έχετε δικαίωμα επιστροφής εντός 15 ημέρων του προϊόντος που αγοράσατε. Η απόδειξη αποστολής από το ταχυδρομείο ή την εταιρεία courier που θα μας παραδώσει τη σειρά αποδεικνύει ότι η επιστροφή έγινε μέσα στο προβλεπόμενο διάστημα. Το προϊόν θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση – ώστε να μπορεί να διατεθεί προς πώληση – και η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου κατά την παραλαβή του. Η διεύθυνση αποστολής είναι Λ.Μαραθώνος 23 και Μ.Μπότσαρη 2, 153 44 Γέρακας Αττικής.
Θα πάρω κάποιο πιστοποιητικό ολοκληρώνοντας τη μελέτη ενός προγράμματος;
Εφόσον επιθυμείτε να λάβετε Πιστοποιητικό Σπουδών με την ολοκλήρωση της μεθόδου που αγοράσατε, θα πρέπει να εγγραφείτε στην Υπηρεσία Παρακολούθησης εξ’ Αποστάσεως. Μόλις ολοκληρώσετε όλα τα μαθήματα της μεθόδου, θα σας χορηγηθεί το αντίστοιχο Πιστοποιητικό Σπουδών. Μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά με τη συγκεκριμένη υπηρεσία επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικά στο 210.7103500. Με τη Μέθοδο Linguaphone, ωστόσο, μπορείτε να προετοιμαστείτε κατάλληλα για να συμμετάσχετε σε επίσημες εξετάσεις γλωσσομάθειας που διενεργούνται από τους αντίστοιχους εξεταστικούς φορείς.